Priveam...

07.05.2010 21:14

Gabriel Gaina - www.greensphera.ro

 

Priveam cu vadit interes minunata configuratie stelara a luminilor tremurator-mingiietoare din irisul ei inviorat discret de intersectarea stralucitorului viu cu nobila culoare… Priveam degajat incercarea nevolnica cuprinsa in curburile buzelor coapte ce incercau in zadar sa mimeze o nepasare senina, continuam sa privesc… si continuitatea imi placea enorm, oferindu-mi impecabile momente de curiozitate… Ce se ascunde oare in spatele acestor magnifici ochi? Dar oare vreau cu adevarat sa stiu?! Cine este ea, ce ii place, oare unde merge acum?! Cu siguranta raspunsurile existau, unele banale poate, altele impresionant de surprinzatoare. Am sesizat o tresarire a ei si apoi o pauza si iarasi tresaltarea de-o secunda… oare ce-i?! In joaca, mi-am fixat privirea in ochii ei superbi si am asteptat… adrenalina era stapana acestor momente si nu aveam nevoie de raspunsuri, doar de continuitate… dar curiozitatea m-a tradat… Am coborit privirea urmarind-o totusi cu coada ochiului pentru a avea si confirmarea curburilor coapte ale buzelor ei umezite diafan… Am jubilat in gand avand replica asteptata, dar ochii mei…. nu m-au vandut ei oare?! Cred ca au facut asta! Speram sa nu fie intrerupt prea curand flirtul acesta nefiresc, sublim, nevinovat, si asa a fost pentru ca tresaltarea de o secunda din ochii ei a evoluat transformandu-se intr-o mare de petale multicolore concentrate apoi ca o raza atintita asupra ochilor mei receptivi la splendoarea etalata de miracolul frumusetii pure…. Fericire era atunci numele meu si cred ca straluceam, minutele au fost putine dar de neatins suprematia infinitului comprimat atat de frumos in aceasta scurta traire…

Back

Search site

© 2010 Greensphera WebDesign