Interviu Tetatet: Gabriel Gaina ( Interviu acordat domnului Mihaly Vajda | Martie 2010 )

07.05.2010 21:23

Esti un “Open networker”. Ce inseamna acest concept pentru tine?

“Open networker” este, pentru mine, conceptul ce mi-a adus cele mai multe satisfactii si confirmari din activitatea virtuala. Este transpunerea in mediul virtual a felului meu de a fi din viata reala. Acceptarea oricarui om, dialogul, colaborarea, sunt caracteristici pe care le consider normale.

Cum ai ajuns pe tetatet?

Am ajuns pe TETATET dand curs unei invitatii trimisa mie de unul dintre membri si am apreciat pozitiv, de la o prima privire, caracterul deschis al acestei retele, lipsa reclamelor, numarul restrans de membri si domeniile de activitate foarte interesante si diverse din care proveneau acestia. Percepand potentialul acestei retele romanesti am considerat ca este de datoria mea sa accept invitatia si ma bucur ca am facut acest pas.

 

Ai intrat recent in Top 10 Influenta pe tetatet. A fost un scop in sine sau un efect secundar al networkingului pe care-l desfasori?

Top 10 este un loc in care ma simt bine. Nu a fost un scop in sine sa ajung in top si chiar nu credeam in primele mele zile de activitate aici ca ar fi posibila aceasta ascensiune, cu atat mai putin ca ea ar putea fi facuta in atat de scurt timp. Vazand lipsa de activitate a unor membri, gradul mic de completare a propriului lor profil, am fost motivat si mai mult sa continui.

Povesteste-ne despre activitatea ta profesionala.

Activitatea mea profesionala a inceput inca din timpul ultimului an de studii liceale, in domeniul metalurgic. La acea data zona noastra era mono-industriala iar majoritatea absolventilor invatamantului liceal industrial din oras era formata pentru acest domeniu. Am avut in paralel colaborari, ca agent de marketing si publicitate, cu 2 firme mici din Cluj Napoca, am lucrat putin si in asigurari iar din anul 2002 am intrat in comert, lucrand in primii 5 ani in Caransebes, in cadrul supermarketului Artima si apoi al discounterului Plus. De anul trecut, activez in echipa noului magazin Plus din Otelu Rosu. Pot spune ca am facut o pasiune pentru retail, am avut sansa sa “prind” perioada de pionierat a comertului din zona noastra. La Artima Supermarket am avut onoarea sa particip activ in perioada cu cel mai mare succes a acestei retele. Plus Discount a fost motivul plecarii mele, o decizie proprie bazata de documentarea in domeniul retailului, a discounterilor in special. Am sesizat ca aceasta specializare pe discount este una de succes, si am aplicat pentru a intra in echipa noului magazin Plus. Evident, cum stim cu totii, s-a dovedit si in Romania in acesti ultimi ani ca discounteri au avut succes. Activitatea cea mai draga mie ramane insa cea colaterala, virtuala, online. Web design-ul mi-a facilitat cunoasterea unor oameni deosebiti, oameni pe care i-am ajutat cu drag si care mi-au devenit prieteni.

Ai invitat mai multe persoane pe tetatet din afara retelei. Ce te-a determinat sa le aduci pe site?

Intrand cu entuziasm in retea si placandu-mi foarte mult mediul prielnic de aici, tipul de dialog, temele de discutie, am considerat ca trebuie sa incerc sa arat si altora ca exista un fenomen romanesc de networking cu stil. Am invitat cativa cunoscuti, unii dintre ei nu au dat curs invitatiei, cativa au acceptat si ma bucur pentru ei, sper sa aduca aici diversitate, originalitate si sa reprezentam cu cinste Banatul Montan.

Ai primit 3 recomandari pe tetatet (de la Liliana Toma, Druta Catalina si Virgil Dan Amza). In ce mod ai colaborat cu persoanele, care te-au recomandat?

Liliana Toma si Druta Catalina sunt conexiuni mai vechi din alte retele sociale pe care ma bucur sa le reintalnesc si aici. Am avut placerea sa colaboram efectiv in domeniul web design, SEO, promovare. Virgil Dan Amza este un Sisif al TETATET asa cum este si in celelalte activitati. Ma bucur ca am avut onoarea sa il cunosc si sper sa colaboram la fel de util cum am facut-o si pana acum in dezvoltarea ramurilor proprii ale retelei. Ii multumesc inca odata pentru intelepciune si perseverenta, pentru sfaturile date si pentru maniera in care stie sa comunice.

Am observat ca la inceput activitatea ta s-a rezumat pe networking, dar mai nou te-ai implicat si in discutiile de pe site. Care sunt acele discutii la care participi cu placere ?

Am participat la discutiile care mi-au trezit interesul in momentul vizualizarii lor. Domeniile principale ar fi: internet, web design, new media, business, networking, marketing.

Ai creat recent doua grupuri  “Top 10 Tetatet ” si “SISIF”. Spune ne cateva cuvinte despre fiecare.

“Top 10 Tetatet ” s-a nascut in momentul in care am atins locul 10 in topul punctelor de influenta. Este un grup propriu bazat pe un concept propriu si care nu trebuie neaparat sa fie unanim acceptat. Am considerat ca poate fi o initiativa interesanta si cred in continuare in ideea ca trebuie sa existe un loc in care sa aratam ca doar prin activitate reala se obtin rezultate. Grupul nu se doreste un loc exclusivist asa cum nici accederea in Top 10 puncte de influenta nu este ceva imposibil de atins. Consider ca orice membru TETATET poate face asta daca isi doreste, nu pentru a fi acolo neaparat, nu ca un scop in sine sau ca sa poata intra in grupul creat de mine, ci pentru a-si dovedi lui ca este posibil. Daca intre timp, in demersul acesta, membrul respectiv are sau nu o prezenta activa, ramane de observat de catre ceilalti membri.  “SISIF” este un grup destinat celor ce sunt ambitiosi si perseverenti, celor ce cred cu adevarat ca a fi un Sisif nu te face pierzator.

Care sunt planurile tale de viitor?

Din planurile mele de viitor nu pot ignora reteaua TETATET, un loc ce a inceput sa-mi fie drag inca de la inceput. O sa continui sa activez aici si sper sa avem impreuna numai succese. Fiecare membru ar trebui sa gandeasca in acest fel si sa acorde atentie acestor 2 aspecte. Desigur, imi doresc sa continue perioada buna a retailului romanesc, domeniu care si pe perioada crizei nu a stagnat. Sper ca preluarea Plus de catre Lidl sa fie una care nu ii afecteze pe cei 2000 de angajati. In domeniul activitatilor mele virtuale imi doresc colaborari frumoase si de succes, proiecte de care sa fiu mandru.

Care este intrebarea saptamanii numarul 9?

Care domeniu economic credeti ca va avea cresterea cea mai mare in 2010 ?

Back

Search site

© 2010 Greensphera WebDesign