Emil Mateias ...si venit-a anul 76

06.03.2013 12:58

...și venit-a anul 76

Text și fotografii: Emil Mateiaș, Germania

Anul acesta am hotărât să-mi serbez aniversarea de 76 de ani la un restaurant românesc din Hanovra. Spre surprinderea mea la restaurant a venit ca să mă felicite şi un grup de "oţelani" care locuiesc în Hanovra.

Pe unii dintre ei îi cunoşteam (descendenţi ai renumitului fotbalist Waluch, "bec" la echipa Metalul), alţii mă cunoşteau de când erau elevi la scoala primară. Acest gest m-a impresionat în mod deosebit, el demonstrând că oţelanii sunt solidari, oriunde ei s-ar afla.

Am depănat împreună amintiri de la Oţelu Roşu şi am stabilit să ne reîntâlnim la festivităţile pe care restaurantul îl organizează cu diferite ocazii. Deşi Hanovra se află la 60 Km de noi, nu ne va fi greu să străbatem acest drum pentru a retrăi alături de "oţelani" dulcea atmosferă de acasă.

Back

Search site

© 2010 Greensphera WebDesign